Sidor

17 december, 2009

är det inte konstigt.
hur hela mig dag har varit frickin' awesome.

sen när man pratar med den man har längtat
att prata med hela dagen blir dagen helt
jävla sämst.

det är så svårt att planera när en bara förstör.
jag är iallafall stolt över mig själv.
jag kan vara själv, utan att vara ensam. underbart.

och idag har jag haft en kickassdag med mina finaste
finaste finaste vänninor. och insett tjusningen med
att handla julklappar, god damn vad kul det var.

hemma var det julfika med affe och anita. sen drog jag
ut på en springtur som gick alldeles för sakta så jag
blev aldrig trött = tråkigt så jag sprang hem igen.
vilken vilja.

nu blir det en dusch. imorgon blir det mer julklappsshopping.


fan abbe, 28 månader idag, och det bara känns såhär.
blääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääää

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar