Sidor

04 februari, 2010

Förstå att dom är smutsiga för mig

Kom precis hem efter ett styrkepass i bygdegården. Jag var ju helt övertygad om att jag skulle springa dit men sen när jag kommer ut på vägen fungerar inte gatubelysning. Så det var bara att vända och åka bil. När man hade trängt på sig kläder och hela köret. Surt var namnet.

Jag, Tina och Linn ingick nyss i en liten pakt. Vi ska köra skivstång onsdag och söndag, alltså träning måndag, onsdag, torsdag, lördag och söndag. Sen den delen att vi ska bli av med sockerberoendet är en annan historia.. Men(!) jag käkade äppelbitar idag istället för godis! (visserligen klämde jag i mig chips och ostbågar innan träningen...)

Helgen ser oplanerad ut, ser ut som lugnkväll med mina favviz bitchez. Kunde inte låta bli att beställa lite dricka idag, utifall! Det är nästan lite illa..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar