Sidor

10 november, 2010

No one wants forever part 2

Inatt drömde jag att jag födde barn.. Jag har på riktigt ont i magen nu.
Igår var det första fotbollsträningen inomhus. Det gör ont att inte kunna vara med. Jag kapar seriöst av mitt ben snart.

Jaja idag gick jag iallafall upp jättetidigt och diskade och gjorde iordning matlåda. Nu väntar jag på morsan så ska vi köra till östhammar på det här underlaget, spännande må jag säga.

Ja vad mer, vill handla på IKEA! Göra fint i lägenheten.
Först ska man bara vara ledig.

Effektivt är det ju dock. Jobba så mycket att man inte kan göra av med pengar.
Sitter för alldeles för mycket pengar på kontot som jag vill köpa grejer för.

Därför slår vi på stort i år. Vilken vinterjacka ska jag köpa?!
Välj vilken som helst och jag köper den.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar