Sidor

08 december, 2010

Vaknade sju av att jag blödde näsblod. Fräscht.
Sen har jag legat uppe och kikat på the voice, ätit frulle och varit påväg tusen gånger ner för att tvätta men har inte orkat. Sen har det liksom blivit försent. Snodde iallafall nya jobbarbrallor på IKEA igår hihi Andrea var inte så glad men jag bara hihi.

Kaos på jobbet igår, så jag fick stå själv nere i Bistron på morgonen(har endast stått och kollat på en timme innan) men det gick så bra så. Sen julbord med seniorgänget och vi sålde rekord. Grymt!

Nu ska jag kila till bussen för heldag med Sofia och Johanna. Ser fram emot att jobba. Imorgon också, då blir det kassa hela dagen och fredag är jag ledig på dagen för kvällsjobb med le chef på byllan. Lördag söndag blir det Bistron och lördagkväll blir det julbord med Byllan.

Fint det.
Ny jacka har jag fått också.
Vad ska man ha på sig på lördag?!

Jaja. Puss.
(saknar mina vänner.)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar