Sidor

25 februari, 2011

Helt tomt. Orkar inte analysera eller tänka.
Vet bara att jag har finaste vännerna och
med några av dem ska jag dansa på gimos
gator ikväll.

Vet bara att jag har ett väldigt roligt
och givande jobb med bästa arbetstiderna
i stan.

Vet bara att min familj är så himla mysiga
även om dom är spridda överallt så är
dom så himla fina allihopa.

Vet att jag själv är mycket att hänga
i julgranen.

Duger, räcker till och är kickassbra på
vissa moment.

Har körkort.
Lägenhet.
Bil.
Sparade pengar.
För mycket skor och kläder.
Vänner att dricka vin med varje helg.
Vänner att träffa så fort man är ledig.

Vet också att jag har lärt mig att tvätta.
Ska just nu skruva ihop två nya byråer.

Har börjat träna. Har träningsvärk.
Äter frukost varje morgon.

När allt kommer omkring spelar inte skiten någonroll.
För det är sånt här man ska komma ihåg.
Sånt här man ska tänka på.

Allt som är bra med mig,
skulle inte vara hälften
så bra om det inte vore
för mina underbara vänner.

Massor med kramar till er!

1 kommentar:

  1. ja du är ju den bästa i hela vida världen ju, finns ingen tvekan om den saken så det så

    SvaraRadera