Sidor

15 augusti, 2009

gårdagens fullaste: hannes som, nästan, klarade en sjuttis

Idag är det lördag.

Gårdagen spenderades med en drös med mycket "gött" folk. Jag och Linn planerade redan innan kvällen att vi inte alls skulle dricka så mycket eftersom båda ska spela match idag, men ju senare det blev insåg vi att det var lika bra att hälla i sig eftersom man då måste prestera bra - för att motbevisa att man är bakis. Detta kan ju diskuteras idag, tycker jag.

Just nu sitter jag och dunkar musik i abbes kök, har precis blivit spådd av hugge och väntar på skjuts till Norrskedika och sen ska jag dra på mitt urtjusiga nya knäskydd och hoppas att det går att spela lite.

Om det är någon som undrar hur jag kom hem igår var det på en åkergräsklippare,
Det var jag, abbe och martin lövström som delade på dens enda sittplats och körde från ed till boda - abbe blev påkörd en gång och ramla av tusentalsgånger samt blev nerputtad av erik lövström och hans buddie som körde moppe bredvid som egentligen var såld för 4000. Efteråt starta den inte. Smart drag.

Så om ni var ute i Östhammar vid broarna klockan tre igår natt och såg en gräsklippare med 2½ person på - då var en av dem jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar