Sidor

13 augusti, 2009

like a rolling stone

Nu är det klart, det blir en fin rosa mobil i 18 års present! Så blir det ett fint halsband från björg, en todiefor väska ifrån åhlens och sen resten blir väl suprise! Förutom ett körkort då,
SOM ÄR SÅ KUL

Idag har Monica fyllt år så vi har haft poolparty med ylva, hampus och elle. Måste bara meddela att vi tävlade och jag vann, är så sjukt bra på vattenlekar.

Efter det spektaklet åkte jag på träning där två "nya" ansikten dök upp, alltid kul med nya spelare! Efter saftkalas i omklädningsrummet tog Linn sin cykel och jag mina springskor så sprang jag hem, vilket jag ångrade halvvägs men är glad för nu.

Imorgon ska jag in till Uppsala och handla snygga leggins på MQ och knäskydd utifall jag ska spela match på lördag. Sen raka vägen till östhammar på party!

Lördag ska jag bli bjuden på middag av världens finaste svärföräldrar på köket, helt hundra på att det kommer äga.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar