Sidor

26 januari, 2011

Allt jag vill göra när jag vaknar på morgonen är att se dina ögon.

Städat hela lägenheten idag. Så fint så. Diskat och bäddat och grejjat. Målat tre tavlor också.

Runt tre åkte jag hem och gjorde iordning torsk(mmmmmmm bästa ever) och sen fikade lite och sen åkte jag "hem" och gjorde iordning frukstsallad och sen hämtade linnsan vid kyrkan för att ha myskväll som resulterade i att vi kollade thailandsbilder och videosar och hängde lite på germanwings.se. Fan bra kväll.

Imorgon ska jag börja tidigare men ska in ännu tidigare och köpa jeans jag spanat på och nya strumpor(det jag har idag är ett skämt.)

På lördag blir det en sjujävlautgång på bowlisch med förfest hos fröken matton med hela gänget och ser fram emot helgen trots jobbhelg.

Hm. Jaja.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar