Sidor

23 januari, 2011

Gz and hustlers

Shit, jag fylleblogga inte igår. Duktig.

Äh alltså sån jävla kickass kväll. Hade så jävla kul. Kör repris på det på lördag.

Har ändå som en liten rutin att vad jag än gör ska det inte gå helt bra. Som att gud straffar mig över någonting, så kan det aldrig gå helt och hållet bra.

Så när jag kör bil ska jag såklart få världen sladd och köra av vägen. När jag går på fest ska jag såklart bråka lite grann.

Nu ska jag iallafall ta en kaffe med abe, hämta sverre, hämta mina grejer och gå på promenad. Höra av mig till Borgström, käka knäckebröd och vatten p.g.a. den dåliga ekonomin och sen röra mig mot Linn för att käka middag.

Sen hem till mina cats och städa för imorgon KOMMER HANNA OCH PALMEN HEM! Lycka.
Och ett långpass på jobbet.

Fan alltså, det går bra nu. Slå i trä, eller hur man säger. Ta i trä, ja. Kanske.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar