Sidor

28 april, 2011

Snälla bli min igen.


mina bästa brudar.

Klockan är 09.23 och jag har hunnit:
Cyklat 1 mil.
Duschat.
Diskat.
Betalat räkningar.
Fört över tonvis med pengar till mitt sparkonto så det ser "okej" ut igen.

Jag borde hunnit:
Städat hela lägenheten.
Tvättat.
Handlat mat(jag har inte handlat mat på 3 veckor nu. ramlat runt hos andra, ätit på jobbet och i berlin. mitt kylskåp är lite tomt som en uteliggares bankkonto så jag livnär mig typ på knäckebröd utan smör för det har typ stått framme i två veckor och vatten. värt.)

Ikväll ska jag iallafall handla lite grann för då kommer Linn till mig för kvällsdate!!!
Imorgon ska jag, Linn och Ade in till Uppsala och handla inför Valborg. Jag längtar så jag spricker. Ledig också, sa jag det? Fredag, lördag, söndag. Den kunde inte sitta bättre.

Vill bara hinna träffa alla mina vänner. Tiden räcker liksom inte till.
Önska jag jämt var ledig och jämt hade tid att svara i telefon och på sms(jag borde fan få pris i att vara sämst i att svara på sms) träna varje dag och alltid kunna ha städat lägenhet.

Men det kommer i ett annat liv.
Tror jag.

Nä, alltså Berlin? Nu? Igen? Ja tack.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar