Sidor

02 april, 2011

Vilken underbar gårdag. Började med långprommis och skvaller sen mot Gammalt och nytt där jag inhandlade en t-shirt för 35 kronor som satt som en smäck!!! Så jävla snygg! Karin kom hem med två rörstrandtallrikar för ynka 30 kronor! Jag älskar ju porslin, ska nog köpa på mig något riktigt fint set någongång(om jag inte lyckas behålla mammas rörstrand som jag snodde när jag flyttade, hon har inte nämt dom än.)

Sen hoppa jag på bussen där nykörd Linn(misstolka inte, I N T E.) och vi stack direkt till Unico och käka asgod sallad men betyget dras ner oerhört för deras otrevliga personal. Fast toan var jättefin.

Betygssättningen försatte på stan och jag kom hem med två par skor, en jacka och en väst. Allt till superpriser och jag är jättenöjd. Bra betyg på det.

Sen tog vi bussen till Gränby där Tina och Karin vänta så drog till till Gimo där Film fick spö av Alunda/Ekeby.

Kvällen avslutades med storstädning hemma hos mig och det blev SÅ fint. Mamsen kom ner med kista och vi målade tavlor. Också bra betyg.

Kvällen får: Bra betyg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar