Sidor

28 januari, 2010

5 saker ni inte visste om mig:

1. Jag har sjuuuka fobier för handfat och toaletter. Jag är hellre kissnödig en hel dag i skolan än att gå på toa - om jag går på toa är det verkligen kris. Jag har väldigt svårt för att borsta tänderna i andra badrum än mitt. Abbes går bra men tycker fortfarande att det är riktigt äckligt. Gud jag blir äcklad nu.

2. Jag är flygrädd som satan. Varje gång jag flyger är jag, seriöst, 100 procent säker på att planet ska störta. Därför hatar jag att säga hejdå när jag ska åka någonstans. Ska ju liksom dö..

3. Jag är även väldigt säker på att någonting hemskt kommer att hända mig. Antingen kommer jag bli mördad, vara med om någon olycka eller blir våldtaget. Något kommer hända (utan att låta helt psykisk störd)

4. Jag är helt sämst på att behärska mig när det gäller kläder. Jag shoppar för flera hundra för mycket varje månad, använder möjligtvis 10% av mina kläder, om ens det. Resten får jag glädja mina kompisar med!

5. Jag bryr mig ständigt om vad jag äter och ändå äter jag allt annat än nyttig mat. Jag intalar mig själv varje dag att, imorgon ska jag börja mitt nya liv och äta nyttigt o.s.v. men det fungerar aldrig för mig. Godis, chocklad och chips och maaat. Jag älskar det för mycket.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar