Sidor

05 januari, 2010

jag kan inte rå för det, men jag går bara runt och ler hela tiden. jag är glad.

analysera känns överflödigt.
utan jag tänker bara acceptera att jag är glad.
inga orsaker, inga anledningar

igår spenderades dagen med fancy, vi gick i kylan, käkade snickers & popcorn, kollade på TV, snackade till klockan 2 & kollade på Harry.

idag åkte fanny hem men hon körde i diket istället. tur att det finns snälla gubbar i Hånsta som har traktor och kan fiska upp henne.

nu ska jag ge mig ut och springa, sen blir det fotbollscup för hela slanten. beslutet om att inte vara med känns som ett bra beslut också. även om jag är lite orolig om dagen kommer att sluta.

tillsist, för er lykke li-fans.
lyssna på remixerna, fred falke vocal och dem på breaking it up t.ex.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar