Sidor

14 april, 2010

ååå vilken härlig dag. skolan bestod mest av häng med ax och fancy. jag och fanny hann ta en promenix och söka till kurser till hösten (ingen utav oss förstod riktigt hur det gick till eller vad vi egentligen har sökt men men..)

när jag kom hem började jag faktiskt med maten(duktig) men att göra äppelpaj var liksom så mycket roligare så jag kokade ihop en sån istället(jag impoviserade) vilket resulterade efter 20 minuter i ugnen(minst) bestod pajen av ett lager hårda äpplen med skal(som man tydligen inte skulle ha..) vatten från äpplena, havre och massaaaaa socker. Tydligen skulle mjöl vara inblandat på ett litet hörn också. Den blev ganska oaptitlig så när jag drog på möte med tidningen gjorde mamma en ny som hela familjen + andreas fikade upp(gott).

imorgon ska abbe ta med mig på shoppingrunda och ryktet säger att han fick ihop en feeeeeeet lön förra vecka så jag tänker bli bjuden på cupido.



och inte har jag hunnit träna idag =( (ledsen)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar