Sidor

01 april, 2010

Kom nyss hem efter lite häng hos axen med fancy och lite sex and the city. Juste. Jag käkade en chipspåse heeeeeelt själv också. Skön....T

Imorgon ska jag ta en lååååång promenix. Längtar faktiskt. Saknas bara lite nya låtar på min ipod och sen är jag nöjd.

Jag sitter och tittar på lite tröstpresenter till mig också, vilket jag tycker att jag är absolut värd. När jag opererade mig fick jag en ny klänning(kom inte ens in i chinos...), när jag gjorde illa ledbandet fick jag godis, witaminwell, yougurt och donken och när jag gjorde illa mig nyligen fick jag ny vårjacka. Så nu siktar jag mot en kamera. Tror faktiskt att det går bra.

Vad mer? Ehm. Acke tror att jag kommer få steloperera knät när jag blir gammal. Tack för den haha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar