Sidor

19 april, 2010

kom precis hem efter ett mördarpass på byllan. kommer tjäna storkovan till nästa månad. tjohooo. på torsdag blir det ett till pass, men det kan nog bli kul. när jag cyklade hem mötte jag en assvettig och astrött shejk som var ute och rasta bena lite. duktig kille!

i helgen har jag gjort massa kul. i fredags samlades gänget(jag, tina, linn fanny hehe) och bläddrade i skvallertidningar, kollade på tv och käkade pizza! på lördagen kom fancy hem till mig och abe så käkade vi chips, spelade fifa och försökte planera kvällen och OM vi lyckades. vi tvingade mike att styra fest där vi planerade att bara typ bröderna nilsson, jonte, alle, mike, fredde, olly och vi skulle hänga och spela lite spel och sådär men icke sa nicke och det bara vällde in folk. det slutade med att vi flytta undan vardagsrumsbordet och hängde bort takkronan så dansade vi till klockan tre då vi kilade hem.

jahapp.
nu ska jag äta middag. bättre sent än aldrig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar