Sidor

08 april, 2010

Vänner och förlorare:
Imorgon jobbar jag, 11-18, vad händer på kvällen?
På lördag är det el clasico, väääd häänder dää? (ja, det var med mening hihi)

Jag har sugen på att shoppa också. Massa fint.

Igår gick jag 7 km, gick vilse en gång, och sen drog jag hem till monkan för en fika och sedan till ICA för lite middagshandling! Kvällen bestod av cykling med abe, nötter och keso och grey's.

Idag tog jag mitt pick och pack och rörde mig från metropolen och styrde kosan mot Hanna där vi snacka skit och sedan drog jag hem för en ENMILARE cykling (ja, det heter så). Så. jävla. jobbigt, men djävligt skönt efteråt. Nu är jag liksom sugen på att göra om det, bara för att få den känslan efteråt. Grymmmmt.

Nu står afrikanskdans på schemat, kan troligen dock inte vara med meeeeeen lite häng med världens bästa brudar skadar aldrig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar