Sidor

10 april, 2010

Helpasset gick bra igår. Känner mig lagom slut i ben och hjärna idag. Ska ändå trotsa värken och dra ut på en liiiiiten promenix. Ser liksom en iphone som bara ligger och vääääntar på att jag ska lyssna på den.

Igår cyklade jag också. Till COOP. Bajsica och kukkonsum har ju inte mina favvogodisar. Jag och Abbe trotsade regnet och leriga vägar för ben&jerry's och godis. Så värt.

Sen kollade vi på Shutter Island. Grym måste jag säga.
P.s se den inte med en dum boyie som inte fattar någonting, antingen somnar han eller så spenderar den heeela filmen att ställa korkade frågor om handlingen D.s.

Imorgon blir det fotbollsmatch i Uppsala och efter det har mamma lovat mig att shoppa. Gilla.

Ikväll har det diskuterats att hänga i min lya och kolla på fotboll. Abbe, petta, johannes och matty ska åka in till Uppsala och käka på olearys. Fusk.

Å det är så tråkigt att gå när det inte är fint väder.. Tur att det är tracks nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar