Sidor

21 april, 2010

vem vill ut och träna i det här vädret?
världen, vad hände?

dagen har åtminstonde spenderats med min man i uppsala där jag skulle byta min klänning som jag senare inte gjorde vilket resulterade att det inte gick att köpa ett par skor jag ville ha. jag måste verkligen sluta leva över mina tillgångar. ett sommarlöfte. (jag vill dock fortfarande jättegärna ha skorna så ska köpa dom så fort jag får pengar, fredag alltså... eller, kanske ska jag spara pengar)

så. imorgon ska radioprogram göras klart, jag och fansan ska göra två(!) labbisar och sen ska jag jobba hela kvällen och sedan plugga arslet av mig för att förbereda en uppsats på psykologin B som jag verkligen måste prestera ett MVG på annars är jag körd. och det skulle ju inte vara någe bra.

idag skrev jag prov också, pluggade som en galning en kvart innan och det hela slutade med ett vg+(och två fingrar i luften) helt sjukt nöjd eftersom ett g var räknat liksom.

annars då?
jo. jag ska fan ha dom där jävla skorna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar